Gods droom en mijn droom voor zijn kostbare bruid en onze visie!

 

God laat de bruid tot bloei en tot kleur komen, want Zijn liefde brengt kleur, en kleur schept de ruimte om te leven voor jezelf en anderen. En kleuren brengen ons de vrijheid in Christus Jezus!!!

Mijn grote droom, en natuurlijk ook de grote droom van de Vader, is een bruid en een kerk die één is en steeds meer één wordt. Dat de bruid, door een proces van genade, het liefdevolle Vaderhart echt leert kennen. Dat de bruid boven al écht van God, van zichzelf (op een gezonde manier) en van haar naaste houdt. Ja zélfs van haar vijanden.

Dat er een zichtbare en voelbare manifestatie is van Zijn almacht, glorie, liefde en kracht. En dat de gaven en bedieningen de vruchten in ons hart cultiveren en dat deze veilig zijn. En dat de gaven en bedieningen het hart en de vruchten juist beschermen, zodat we elkaar eren zoals Jezus ons eerde en elkaar mogen opbouwen, ziende op Hem. We zijn allen op weg. Niemand is meer of minder.

En dat wij door liefde de oude mens mogen afleggen en de nieuwe mens mogen aandoen. Dat we oplossingsgericht worden door Hem en door de Boom des Levens, zodat de oude boom verdwijnt, die vastzit in religie en eigen gelijk, die om zichzelf draait. Dat we door Zijn liefde bevrijd worden. Want Hij is de Verlosser, 

Dat God ons hart geneest door Zijn grote onbaatzuchtige liefde. Want als wij God vinden, veranderen er al veel dingen in ons leven. Maar als God óns hart mag vinden, verandert alles! Er zullen stromen van leven en vrijheid uit ons komen.

Als God ons hart geneest door Zijn liefde, kunnen wij meer waarheid aan. En als muren wegvallen door in relatie te gaan met Jezus, dan zullen valse motieven wegvallen, zullen blinde vlekken verdwijnen en gaan we leven zoals Hij wil. Want Zijn juk is licht en Hij is zachtmoedig en nederig van hart.

Wanneer de muren rond ons hart wegvallen, gaan we zien en horen zoals Hij is, en zullen de balken uit onze geestelijke ogen en oren weggaan. Ook zullen wij elkaar gaan zien door Zijn ogen van liefde. Want door pijn kunnen we elkaar vaak niet horen of zien.

Deze dingen zijn mijn missie, om het Vaderhart te brengen in Zijn gemeenten, zodat we elkaar gaan begrijpen. Het leven begint bij begrip! En dat het kostbare kruis waar onze Redder en Verlosser aan hing en kapot aan ging voor ons, weer gezien gaat worden in onze kerken. Het bloed wat de aarde raakte, kwam uit Zijn hart van liefde,  dat uitgegoten werd op aarde voor ons. Dit bloed sprak harder dan het bloed van vergelding. Dit bloed was vol van vergevende liefde, en nog steeds te zien in Zijn verheerlijkte opstanding lichaam, the scars of his love!!!!!

25 jaar geleden kreeg mijn zus een profetie van Kim Clement dat er grote mannen en vrouwen Gods uit haar zullen opstaan. Mijn zus heeft ook mij tot Jezus geleid en kreeg toen van God in haar hart dat ik ooit over heel de aarde zou gaan. De jaren verstreken en inmiddels was ik dit woord van God helemaal vergeten. Tot ik drie jaar geleden mijn bediening neerlegde. Ik had toen al twaalf jaar lang  gesproken over het Vaderhart tegen kinderen, tieners, jeugd en volwassenen. Met een theaterachtige boodschap, voorzien van veel symboliek en wat humor. In deze drie jaar van rust kwamen er acht mensen naar mij toe met een woord van God: ‘Jij gaat naar heel veel landen om te preken en profeteren!’

God gaf teken op teken, ook voor de Filippijnen. Ik wil daar al heel lang heen. Ik zong in tongentaal, in David’s Tent (een aanbiddingdienst in Engeland), en er zat een zendeling naast me die net terug was van 6 maanden zendingsreis op de Filippijnen. Een jonge gozer die theologie in Engeland studeert aan een van de grote universiteiten, en hij vroeg mij; ‘Hoe heb jij Filipijns leren spreken?’ Waarop ik antwoordde: ‘Ik kan geen Filipijns spreken, ik spreek in tongentaal. En hij schreef exact wat ik zei in het Filipijns op. De volgende avond sprak de aanbiddingleidster dezelfde woorden, die ik door de Kostbare Geest uitsprak. Alle glorie aan Jezus en de Vader!

Er zijn inmiddels veel wonderen gebeurd. Het wordt steeds mooier en erger. Het is vaak niet meer te beschrijven, dingen die je niet kan bedenken. Zo heb ik inmiddels Goddelijke connecties in Engeland, Wales en op de Filippijnen en Amerika.